søndag 22. mars 2015

5 innlegg i oppussingsprosessen

Nå er allt i hus

Det er hele 3 uker siden jeg skrev om flytteprosessen sist, det har vært travelt på hjemmefronten med flytting der også. 

En liten periode såg det ganske fint ut på keramikkverkstedet, som bildet viser var det veldig pent og ryddigt før det første kurset. 

fra keramikkurset:


Det har vært både keramikkurs, akvarellkurs og akrylkurs :D

fra akvarellkurset:

Etter at de første kursene var over måtte jeg hente resten av verkstedet så nå står det masse esker utover alle gulv igjen. 

Jeg har også flyttet hjemmet mitt til Dale. Jeg og en veninne har leid Gardshuset som står idyllisk til i skogsbrynet. Hjemmet har tatt all min tid og verkstedet har måttet vente så det har ikke skjedd så mye mer der.
Med unntak av........ 
Plassen har en lang historie og alle som kommer innom snakker om at "du kan ikke være "fælen" hvis du skal jobbe og bo her" 
Fælen var jeg ikke til å begynne med, men så har noen små uforklalige hendelser og snakket om alt det fæle som har skjedd her fått meg til å bli litt småskremt og skvetten, spesielt når jeg jobber der alene seint om kvelden. 
Jeg tenkte at, kanskje jeg skall få noen til å komme å "rense" plassen, bare sånn i tilfelle, men det ble bare med tanken.
Et par dager etter ble jeg oppringt av en veninne som jobber som healer! snakk om tilfeldigheter!! Jeg har ikke snakket med henne på minst et år, hun hadde fått det for seg at jeg skulle ha noen krystaller til beskyttelse :D

Det endte med at hun og en til komm bort på verkstedet og "renset energiene" 
Tusen takk for hjelpen til Bodil Sæther og Torild Turell . Bodil har en facebookside hvis du skulle være intresert i å se hva hun holder på med: 
https://www.facebook.com/pages/Medium-Bodil
S%C3%A6ther/422990481187624?fref=ts 

Og hjemmeside: http://www.mediumbodilsaether.com/414618280

Her er de flotte damene :D

Nå kan jeg jobbe både dag og natt uten noe ubehag, krystaller er plassert rundt om kring og alt er bare topp.

Når vi først snakker om krystaller, se den digre krystallysekronen som Lise fant på finn!



Hun skulle egentlig ha den selv, den skulle henge over stuebordet, men den viste seg å være for stor!! Heldige meg!! nå får den henge i trappeoppgangen på verkstedet, med et stort speil bak blir det et syn :D

Denne uken ble avsluttet med en spontan endagskaffe på slottsplassen :) Vi blir ikke rike av kaffedrift hehe, men det var kjekt, været var flott og vi fikk hilst på noen naboer. 


Jeg takker for meg for denne gangen og satser på at det ikke skal ta så lang tid til neste oppdatering. 

 Ha en fortreffelig uke aller dere herlige sjeler :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar