onsdag 4. juni 2014

Prosjekt verksted

Nå skal jeg i gang med å gjøre verkstedet litt mer kundevennlig, jeg har et lokale på under 20 m2 som skal fungere som verksted for keramikk, glasering og brenning. Det skal være fuksjonelt og alt skal være lett tilgjengelig, både verktøy og materialer som jeg bruker under produksjonen. 
Det som skal skje i tillegg er at jeg må få til et hjørne for ferdig keramikk slik at kunder kan komme og handle hos meg direkte fra verkstedet.

Min første oppgave er å rydde vekk rot fra et hjørne som skal fungere som "galleri"

Budsjett for prosjektet helst kr 0.- det vil si, jeg skal prøve å bruke kun det som jeg har, får eller finner, men jeg kan strekke meg til 1000.- kr 


Slik ser det ut der nå :O


 Fortsettelse følger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar